מוצרי טיפוח לשיער מתולתל – 7 שיטות שאת חייבת להכיר!

מוצרי טיפוח לשיער מתולתל, מוצרים שיסייעו לך לשמור על השיער חזק ובריא.
מתולתלות יודעות שצריך לטפח את השיער לשמור עליו, ולהעניק לו טיפולים תחזוקתיים כדי לשמור על מראה מתולתל מהמם בכל השנה.

מוצרים מומלצים לשיער מתולתל

7 שיטות שאת חייבת להכיר לשמירה על שיער מתולתל

  1. מרכך – המרכך נועד להחליק את השיער, אך בשיער מתולתל הוא עלול לפגוע בגמישות הטבעית של התלתלים שגורמת להם להיות יפים וטבעיים. המרכך כן מכניס לשיער ברק ותחושה נעימה שהשמפו הסיר בתהליך הניקיון והחפיפה. ולכן, יש להשתמש בו בצורה מדויקת שתשמור על כל הפלוסים כלומר תכניס ברק ויופי לתלתל אך לא תפגע בקפיציות ובתלתל עצמו. איך נוצר שיער מתולתל? אופן השימוש המדויק הוא מריחה מאמצע השיער כלפי הקצוות, למרוח בצורה עדינה מבלי לקרוע או למשוך את השיער ולסרק באמצעות האצבעות כך שהמרכך ימרח בעדינות על השערה. לאחר מכן יש לשטוף היטב את השיער במים לא חמים מדי ולא קרים מדי, מים פושרים הם מצויינים לשיער על מנת להסיר את המרכך. אחת לשבוע מומלץ להשתמש במסיכה מזינה במקום המרכך.
    מרכך לשיער תוכלי למצוא כאן
  2. קרם – בשוק קיימים מגוון רחב של מוצרים לשיער ביניהם קרמים ותכשירי לחות לשיער חלקם ייעודים לשיער מתולתל. את יכולה לבצע ניסוי וטעייה עם מגוון קרמים מומלצים של חברות מוכרות עד שתמצאי את הקרם שמתאים עבורך. אופן השימוש הנכון בקרם כך שיתן את האפקט המקסימלי בטיפול בשיער היא לחלק את השיער לקבוצות, למרוח קצת קרם בקצוות השיער כל קבוצה בנפרד עם הידיים מהאוזן ומטה. ולבסוף לשחרר את השיער ולאפשר לו ליפול באופן טבעי כך שיקבל צורה יפיפייה וטבעית של תלתלים בריאים ולא של שיער עמוס בקרם.
    קרם לשיער תוכלי למצוא כאן
מוצרים מומלצים לשיער מתולתל

מוצרי טיפוח לשיער מתולתל ביוטי דילס

מוצרי טיפוח לשיער מתולתל – המוצרים שאת חייבת להכיר והטיפים שאת חייבת לדעת

  1. ייבוש במגבת – הגיע הזמן להפסיק עם המגבת על הראש אחרי המקלחת! טעות נוראית שהרבה נשים עושות אשר מקשה על הטיפול בשיער מתולתל. התלתלים סופגים את המים אחרי היציאה מהמקלחת. אז מה עושים? על מנת לטפל בתלתלים הצורה הטובה ביותר מומלץ להשתמש במגבת מיקורפייבר ללא סיבים על מנת לספוג את המים בעדינות, תוך כדי תנועת סחיטה וכיווץ התלתלים.
  2. דיפיוזר – פן מקצועי כולל פיית דיפיוזר עם קוצים קצרים מעין שיניים מרווחות שמתחברת לפן ונועדה לייבוש ועיצוב תלתלים. הדיפיוזר שומר על פיזור חום אוויר קבוע ואחיד על התלתלים ומייבש אותם בצורה בריאה ובטוחה.
  3. קצוות – לשיער מתולתל יש נטייה להיות יבש במיוחד בקצוות כיון שהשמנים הטבעיים של הקרקפת שמשמנים את השיער מתקשים להגיע עד הקצוות, במיוחד כשמדובר בשיער מתולתל שלא עובר סירוק. כדי ללחח את הקצוות בצורה היעילה ביותר רססי אותם במעט מים פושרים שייפתחו את קשקשי השערה ומרחי עליהם סרום או שמן ייעודי.
  4. נפח – אם הבעיה שלך היא תלתלים נפולים נסי את הטריק הבא. העבירי צ'ופסטיק ממחצית אורכו של השיער כלפי השורשים כשהוא מונח במאוזן. חיזרי על הפעולה מסביב לראש כולו בכל פעם שהתלתלים "נופלים". המקל יאוורר אותם ויכניס בהם נפח.
  5. ציפית – כדי לשמור על השיער שלך בריא וחיוני נסי להחליף את ציפיות הכרית שלך לציפיות מסאטן כיון שלכותנה יש נטייה לספוג את השמנים והלחות הטבעית מהשיער בזמן השינה, התוצאה היא שיער יבש וחסר ברק .
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
דילוג לתוכן